Mar 24, 2009

Esquerrà

Dirk, Lisa, Jordi V., Mary, Manel

El diumenge vam anar a fer la via rat penat de l'Esquerrà. Ja habia visitat anteriorment aquest avenc pero aixo ja fa temps - l'ultima vegada hi era el 18/12/05. En principi la Mireia també volia venir pero es va lesionar el dia abans i veure's obligada de renunciar l'activitat.
Quan ens disfraçavem d'espeleolegs el Jordi C. es va adonar de que no s'habia endut el seu arnès ... semblava el compte dels 10 negritos.
Capcelera

Quedaven 5 persones per entrar-hi. Jo volia practicar un mica d'instal·lar cordes, aixi que vaig baixar de primer. Després d'alguns problemes durant l'acces a la capcelera em vaig sentir mes comodo pero de totes maneres nomes vaig instal·lar fins la Sala Brussoto. A partir d'aqui va continuar el Jordi V. No se, volia sentir algun comentari abans de continuar la instal·lació.

La progressió era lenta ja que a mi em costaba instal·lar i a la Elisabet li falta una mica de pràctica pero poc a poc i sense problemes vam arribar a la Cambra Nupcial. Manel i Jordi van baixar algun pouet mes mentres Mary, Elisabet i jo vam girar cua.
(una condició per que vingues l'Elisabet era de sortir
de l'avenc a una hora raonable)

Manel va desinstal·lar les cordes. Per culpa d'un embolic amb les d'un altre grup va haber de tornar a baixar un mig pou pero quan va sortir a la llum del dia ja tornava d'estar de bon humor.

En fin, jo m'he quedat amb ganes de continuar practicar instal·lant, l'Elisabet va disfrutar molt i Mary, Manel i Jordi C. finalment la van coneixer. Una excursió exitosa (sense fer fons).

Les fotos va fer el Jordi C. amb les càmeres dels altres companys.

No comments: