Mar 2, 2009

La Falconera de St. Llorenç del Munt

El dissabte dia 28.02. em vaig trobar amb el Jordi C. i un amic seu a un bar al Pont de Vilomara. Després d'un café ens vam posar en marxa cap a un parking molt a prop del Coll d'Estenelles, a pocs metres del nostre destí.
La Falconera de St. Lloreç del Munt es un petit avenc que no té res d'especial. Un pou net amb una boca una mica estreta que baixa uns 20 metres. Des d'aquí es baixa una petita rampa per arribar a la cuota de -28 metres on s'acaba l'avenc. Ja que l'amic del Jordi no fa d'espeleo nomes vam baixar nosaltres dos i com arribat a baix no havia res mes per explorar vam girar cua. En fin, una visita rápida i poc espectacular. Tan sol queden dues coses per mencionar:
  • És la primera vegada que m'he fixat que un grafiti a dins d'una cavitat diu EDES. Son una autentica porqueria aquestes obres d'art i em sap greu que n'hi ha del meu club. Espero que no veure MAI cap grafiti GEXXI!
  • És la primera vegada que he instal·lat jo. Encara que només es tracta d'un vuit per fixar la corda a un arbre i la Y de la capcelera del pou, he aprofitat l'oportunitat per mostrar com de lamentable son els meus coneiximents de fer nusos.
Ja sé que m'espera quan Manél llegeix aquest petit article.

;-)

No vam portar càmara per fer fotos.

No comments: